درویش باز هم وعده تمدید داد علیپور جای آل کثیر را می گیرد؟ گل گهر همچنان به دنبال مدافع پرسپولیس تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس | جنگ قهرمانی در دربی منچستر پخش زنده بازی ایران و ایتالیا در لیگ ملت‌های والیبال (۵ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین صحبت‌های جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل نساجی | نمی‌خواهند بگذارند قهرمان شویم! برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال | این‌بار، استقلال دنبال پرسپولیس! صحبت‌های اوسمار پس از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان | کامبک پرسپولیس در تاریخ می‌ماند جدول لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان هفته بیست و هشتم | پرسپولیس، صدر را از استقلال قاپید! ویدیو گل چهارم پرسپولیس به استقلال خوزستان توسط اورونوف (۴ خرداد) | کامبک پرسپولیس کامل شد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و هوادار (۴ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان جایگاه سوم را تثبیت کردند ویدیو واکنش علیرضا بیرانوند به شعار هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان نتیجه بازی استقلال و نساجی قائمشهر | استقلال نبرد و دوم شد+ ویدیو گل‌ها(۴ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال تهران و نساجی قائمشهر(۴ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان | کامبک سرخپوشان در ثانیه های پایانی(۴ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان(۴ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی استقلال و نساجی در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران (۴ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پایان قایدی در الاتحادکلبای امارات پرونده استقلال با سانتاکلارا بسته شد
سرخط خبرها

پایانی باشکوه برای لیگ برتر والیبال زنان|لیگ ۱۴۰۰ با اسانس قهرمانی کاشانی‌ها عطراگین شد

  • کد خبر: ۹۹۵۲۳
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
پایانی باشکوه برای لیگ برتر والیبال زنان|لیگ ۱۴۰۰ با اسانس قهرمانی کاشانی‌ها عطراگین شد
تیم والیبال باریج اسانس کاشان عنوان قهرمانی لیگ برتر زنان را به دست آورد و به عنوان دهمین تیم افتخارآفرین به جام قهرمانی دست یافت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مراسم اختتامیه و اهدای مدال و کاپ به بازیکنان برتر جام بیست‌ویکم و تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر والیبال زنان با حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال لیگ برتر زنان با قهرمانی باریج اسانس کاشان به پایان رسید. تیم‌های سایپا تهران و ذوب‌آهن اصفهان نیز در رتبه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.
در فینال این رقابت‌ها تیم باریج اسانس کاشان در یک مسابقه زیبا سه بر یک سایپا را شکست داد و به مقام قهرمانی جام بیست‌ویکم دست یافت.
شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا که مدافع عنوان قهرمانی بودند، در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم دیدار نهایی به نوعی غافلگیر شدند و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۲۰ نتیجه به حریف واگذار و به مقام نایب قهرمانی اکتفا کردند.
بدین ترتیب تیم باریج اسانس کاشان در دومین حضور خود در لیگ برتر زنان با هدایت فاطمه شعبان‌خمسه به قهرمانی دست یافت تا لیگ ۱۴۰۰ با اسانس قهرمانی کاشانی‌ها عطراگین شود.
در پایان این رقابت‌ها مراسم شایسته و باشکوهی برای اهدای تندیس بازیکنان برتر جام بیست‌ویکم، کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر زنان و جایزه نقدی این تیم‌ها با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و امیرحسین مطلبی معاون توسعه منابع وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم بازیکنان برتر در پست‌های مختلف لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ معرفی شدند که عنوان ارزشمندترین بازیکن به مهسا کدخدا از باریج اسانس رسید.
همچنین عنوان بهترین مدافعان به پوران زارع و هانیه محتشمی‌پور از سایپا، بهترین مهاجمان به منا آشفته از باریج اسانس و مهسا صابری از سایپا، بهترین لیبرو به زهرا بخشی از تیم پیکان تهران، بهترین پاسور به فرانک بابلیان از ذوب‌آهن اصفهان و عنوان بهترین قطر پاسور به آتیک سلامت از باریج اسانس کاشان رسید.
در ادامه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، سایپا تهران و باریج اسانس برای دریافت مدال و جام دعوت شدند و به ترتیب در سکو‌های سوم تا اول این رقابت‌ها قرار گرفتند.
سید محمد پولادگر معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان، امیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه و منابع وزیر ورزش و جوانان، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، لیلا زکی‌زاده مدیرکل و دباغ معاون دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، مهناز شاددل مشاور امور بانوان، الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان، محسن ترابی دبیر سازمان لیگ و حسینی مدیرعامل باریج اسانس کاشان از جمله افراد اهدا کننده دسته‌گل، تندیس برترین بازیکنان و مدال و جام تیم‌های اول تا سوم در این مراسم بودند.
همچنین در این مراسم که به صورت زنده از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش شد، به تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ به ترتیب ۱۲۰، ۷۵ و ۵۰ میلیون تومان پاداش پرداخت شد.
تیم باریج اسانس کاشان با کسب مقام قهرمانی، سهمیه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا در سال ۲۰۲۲ را نیز به دست آورد که از چهارم تا یازدهم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->